Felanmälan
Felanmälan
Fel anmäls till Teknikförvaltning i Stockholm AB
Det gäller såväl fel i din lägenhet (t.ex. värme, vatten, avlopp, ventilation, el, dörrar, fönster) som i huset (portar, källardörrar, hissar, tvättstugor o dylikt): Vår fastighetsskötare Robert Wåland är den som i första hand tar hand om felanmälningarna.
Telefon felanmälan: 08-81 81 64
E-post: felanmalan@teknikforvaltning.se
Felanmälan webbformulär
Jour-utryckning
Tänk igenom om det verkligen är en nödsituation. Kostnaden kan bli hög både för dig och föreningen.
Skador som kräver omedelbar åtgärd efter ordinarie arbetstid anmäls till 08-81 81 64 (öppet dygnet runt).
Obs att du som bostadsrättshavare får betala kostnaden för utryckning om du vill ha hjälp med akuta problem i din lägenhet under jourtid.
Hissar
Felanmälan görs till Teknikförvaltning (se ovan) gärna på arbetstid och inte till AllHiss egen jourtelefon på helgerna. Även om de inte kommer för på måndag blir det väldigt dyrt.
Larmet i hissarna går till AllHiss AB, som har telefon 08-85 94 30